نذرسپيدار سپيد
قُلْ یَعِبَادِى الَّذِینَ أَسرَفُوا عَلى أَنفُسِهِمْ لا تَقْنَطوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ.....
دوستــی دارم که با من است حتی از رگ گردن هم نزدیک تر ولی من از آن غـــــــــــــــــافلم!!!!!

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رهروان و آدرس rahro.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 311
کل نظرات : 53

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 231
بازدید هفته : 285
بازدید ماه : 418
بازدید سال : 4134
بازدید کلی : 46626
نذرسپيدار سپيد

کسی ازم خواست که نذری بکنم

دم به ساعت دعای یارب بکنم

همو که سبب و شاه ابیات باشد

خواست که ذکر زهرا(سلام الله علیها)بکنم

به دلم نشسته تاب و تب او

از که چرا رو و حیای بکنم

یوم لا ینفع مال و البنون

چرا خود اسیر و گرفتار دنیا بکنم

پیدایش راه نجات ، عقلانیست

من گو تو چرا خود اسیر نااهل بکنم

روح و دل از روز تولد که سرشت

در خواب شبی ناله یازهرا(س) بکنم

  در آرزوی دلم بود به سپیدار سپید

که ای قامت خم اجازه هست دعای بکنم

دست کشید بر سرمن گفت ناز دلم

هر آنچه خواهی بگو اجابت بکنم

شرم تمام رخساره گرفت گفتم

اجازه هست قامت خود خم بکنم

صالح من کنون که مصلح شده ای

حال که ناز دل زهرا(س) شده ای

گو چه کنم اجابت دعای نابجایت بکنم

هرآنچه خواهی بگو آن بکنم

شاعر:آقاي مهدي خزايي



تعداد بازدید از این مطلب: 896
موضوعات مرتبط: ادبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود